Bebekmayda Arkadaşlar ben bebek bezi olarak ne tercih edeceğimi bilemiyorum.Primanın bebeklerde iletiye dönük kısırlığa sebep olduğunu söyleyenler oldu bana kafam çok karıştı.Yardımcı olur musunuz?Sizler ne tercih ettiniz?
Oykuaygun Bebekmayda bir bez nasıl kısırlığa yol açabilir bilmiyorum ama. Prima tercih eden anneler çok fazla. Ben ise Evy baby almayı düşünüyorum yorumları gayet iyi bütçe açısından da iyi
Rumeysa1 Bebekmayda sleppy aldım ama daha kullanmak nasip olmadı ama kullanan anneler çok memnun olduklarını söylüyorlar 😊
Mervemelih Bebekmayda primanın kısırlık yaptığını her kim söylüyosa pes artık tamamen karalama ne alaka ne saçma ya şuan ciddi anlamda sinirime gitti
pinarbkr Ben bu sayfayı takip ediyorum tavsiye ederim mühendis bez,deterjan,krem vs konusunda önerilerde bulunuyor..listeler yapıyor
gamzosgamzos Kizlar hangi marka alirsaniz alin fazla almayın benim kızımı molfix prima goon pişik yapmisti arkadaşımın tavsiyesiyle migrosun kendi markası minies aldım hemde cok uygun fiyatı hic pisik yasamadık bebegim 1 yas 14 gunluk 4.aydan beri kullaniyoruz