MihricanA MrvCgn Burda biri 8. Haftada hissettiğini iddea ediyordu ne kadar gazdir desek de inandirmadik😂 Daha cok erken 2. Gebeliklerde 14. Haftada falan hissediliyormus en erken
EceEgemen MrvCgn cnm bnmde 2. Gebelik ilk defa 16+3 te hissettim oda çok net değildi anlamadım yani şimdi 20+2 baya hareketlendi çok şükür 🙂
Oznuryener19 MihricanA 8. Hafta ne ki 6 haftalık hamile bi arkadasimiz hissettigini zannediyordu hatta öyle bi yazı yazmıştı ki ben az kalsın inanıyordum 😅😅😅😅
MihricanA Oznuryener19 Spermin yönünü hissedip döllenmeyi bile hisseden bir psikopat vardi cok değil bikac gun once😂
MihricanA MrvCgn En net pıtı pıtı gibu 16. Haftada hissedersin benim ilk gebeliğim 16 da hissetmeye başladım