Kızlar merhaba sabah yorgan düzenlerken ani bi hareket yapıp yanlislikla tabi sol kasık tarafıma bi acı ağrı saplandı hala da devam ediyor malesef fakat hareket hissettim bu saate kadar bir şey olmuş mudur bebeğime diye düşünmemek elde değil yine de tedirginim. Ne dersiniz bi yorum yapar mısınız 😔