Melissaunall Emzirirken kolaylık olması ve acı yara oranının düşmesi için alacağım. Ama hangi marka almalıyım. Piyasada 20 lirayada var 40 liraya da var. Ve kullananlar memnun musunuz?
Bebekmayda Melissaunall ben e bebekten aldım gümüş koruyucu sonuçta o kadar uygun olmaları normal değil ben 100 civarı birşeye almıştım.
Unicornn Melissaunall Göğüs kalkanından bahsediyorsunuz herhalde bence almayın kesinlikle uzmanlar doğru bulmuyor plastik bir maddeyi bebeğin emmesi ne kadar sağlıklı. Bir e bir ten e ten temas varken bebeğinizi kendi sıcaklığınızdan kokunuzdan mahrum etmeyin.
Ecem1818 Melissaunall hiç öyle birşey yapma sana temas etmesi gerek bebek onu ister göğüs koruması için her emzrme sonrası lansinoh sür kapat göğsünü 15 günde alışacaksın zaten sonra Sürmene bile gerek yok