Arkadaşlar dr gittim çok şükür endişelencek birsey çıkmadı 🤲🏻♥️ ultrason dan baktı hareket ediyordu izletti kalp atışlarını kontrol etti çok şükür bir sorun yok dedi bol istirahat et ağır kaldırma dedi icim rahatladı 😊 Rabbım kimseyi evladiyla sınamasın 🤲🏻♥️ hepinize ilginiz için çok Tşk ederim♥️ sağlıklı günler 🥰