Merhabalar,
25+6 dayım. Bugün kontrolüm vardı, kafasını rahmime dayamış. Doktor şuan için tehlikeli bi durum yok ama erken doğum istemeyiz dedi. Evden bütün gün bilgisayar başında calısıyorum. Bilgisayara eğilmekten doktor cocuğu aşağı ittiğimi söyledi. Geriye doğru yaslanıcakmısım ve ayaklarımı uzatacakmışım hep. Var mı böyle bişey yaşayan, sonradan normale dönen? Tedirgin oldum biraz🥺
doktorda tedirgin olunca korkma tehlikeli olsa suan seni yatırırdım hastahaneye dedi ama bilemedim🥺