Busraturkmenn1 Kizlar 2 -3 gundur cati agrim var oturup kalkamiyorum ayriliyor sanki. Cocuk da toplaniyor surekli. Bugun de isal olmusum sizce dogum belirtisi midir bunlar yasayan varmi. 36+2 yiz buarada
Seyma05 Bende yarın 37 haftalık olcam mide bulantısı ve hafif ishal var bende doğum kapıda sanırım diye endişeleniyorum, bilen varsa bana da desin 😟
AYSU1905 Merhaba kızlar 37.haftamda aşırı mide bulantısı kusmam ve kramplarla acile gittim çatı muayanesinde açıklığım yoktu nst de yalancı sancılar çıktı yine arada bir kusmam yok ama mide bulantım oluyor 38.haftaya giricem