Kızlar 37+6yım su an ve son 1 saattir 10dk aralıklarla hafif sancım geliyor hastaneye geldik ilk kez alttan muayene oldum. Ebe hanıma ben korkuyorum nolur muayeneyi sakin bi şekilde yapın dedim. O kadar nazik yaptı ki. Hic korktuğum gibi olmadı bende kendimi çok sikmamaya çalıştım. Hatta sonunda tesekkur ettim kadına.Simdi ntsye bağlıyım. Bunu sizle paylaşmak istedim korkulu rüyamdı alttan muayene olmak. Ben atlatmis oldum bugun