Gamze18 benimde aynı şikayetlerim çok var 9+2 yim bugun doktora gittim gaviscon yazdı, ama benim çocukluğumdan beri mide rahatsızlığım var mide fıtığı var bende.. mide öyle biseydir genelde naparsaniz yapın ağrıyor genelde stres le alakalı oluyor bu süreçte kendinize çok dikkat edin derim