Merhaba kızlar ilk hamileliğim ve henüz cinsiyeti öğrenmedik tabii bizim için herşeyden önce sağlıklı olması önemli ama meraktan da çatlamak üzereyiz sizce bebeğimiz kız mı yoksa erkek mi ???? 😊
bu ultrasonda 10+4 fakat biz 14.haftayız şuan ve anlayanlar varsa beni az çok bilgilendirirse sevinirim ☺️☺️