Mom433 hoş geldin kuzum nasılsın iyi misin 🙏 Perinatolog eşliğinde gitmeni tavsiye ederim ,daha öncede konuşmuştuk yorumları da okudum ama arkaşın da dediği gibi İyi bir hekimle ilerlemen,biraz ücretler fazla evet ama ,o bölgede de pek öyle doktor yok ,Nefise hoca çok iyi ama kadın sağlığı merkezinde deneyim oldu diye tekrar önermiyorum ,hem perinatolog da orada elinin altında çok iyi uzman bir hekim ,yine aklımda bulunsun öneri için ,aklıma gelirse yazacağım