Snm_snm Kızlar merhaba, 0-3 değil de yenidoğan kaç parça kıyafet alınmalı ya da alınmalı mı ? Farkettim ki ben hiç yenidoğan almamışım hep 0-3 almışım ya büyük mü olur ki yenidoğan olmayanlar of kafam çok karışık 😑
Ssmzsh Snm_snm yenidoğan 2 takım hastane çıkışı aldım ben diğerleri hep 0-3 ay onlarda yenidoğana uygun oluyor diye biliyorum ama yenidoğan kıyafetleri bile büyük geliyor diyor kimi bilemedim bende bekliyeyim bakalım
Seyma2861 Snm_snm bende yeni doğan hiç almadım almayıda düşünmüyorum şimdilik. Bebek 3000,3500 doğsa zaten 0,3 ideal sanki
Ozdmrkbraa Snm_snm ben burda yenidoğan alma en fazla iki kere giyiliyor diyenlere uydum iki takım aldım sadece 0-3 çok alma çabuk büyüyor dediler almadım bebeğim bugün 1 aylık oldu hâlâ hastane çıkışını giyiyor oluyor yani yenidoğan olarak aldığım takımı ve annemin aldığı Yenidoğanlar giyiyor bebeğim prematüreydi ama 3190 kg doğdu yani mutlaka elinin altında yeni doğan kıyafeti olsun öyle iki takımla kalma derim ben tecrübeyle sabit
Ebru2403 Snm_snm ben bir tane 5li 1 tane 10 lü yeni doğan hastane çıkışı aldım bir kaç yeni doğan zibin aldım gerisi hep 0-3 Ay aldim hatta 6 aylık.bile var yeni doğan çok almadım ama hiç almamak da olmaz bence bebiş geni dogdunda büyük büyüklü giyecek 😊giydiği şey azıcık yakışsın oturdun üstüne bazıları diyor yeni doğan almayın çok çabuk büyüyorlar cabuk büyüyor diye hiç almayacak değiliyiz ben aldım bir kaç parça bisey büyüsünden sonra çöpe atılmıyor sonuç Ta 😊
Snm_snm Ssmzsh evet ya kimisi 0-3 yeni doğunca büyük oluyo diyo kimi yenidoğan almayın en fazla bir iki kere giyiliyo diyo ilk gebelik olunca tecrübesizlik hat safada😅
Ebru2403 Snm_snm benimde ilk gebeligim ama öyle cok-da herkesi takmadım sahsen🤭evet yeni doğan birkaç parça aldım bu bebek daha doğmuş az güzel üzerine oturan yakışan şeyler giysin istiyorum ilk dogsunda koca koca şeylermi giyecek çok almamak gerek ama hiç almadan da olmaz bence
Snm_snm urazaslan hmmmm yani ben çok alma taraftarı değilim ama hiç almamazlıkta olmaz gerçekten zormuş ya
Beyzan Snm_snm yeni doğan olarak geçen şeyler zaten hastane çıkışı parça şeklinde yok pek eğer hastane çıkışı aldıysan bir kaç tane onlar yeter. 0-3 ay bile çok uzun kullanılmıyor bebek kilosuna bağlı oluyor. O yüzden yenidoğan almaya çok takılma
Snm_snm Ebru2403 Evet aslında hastane çıkışları yenidoğan oluyor zaten benimde yenidoğan zıbınlarım var gerisi 0-3 3-6 😅 bi kaç parça yenidoğanda bakayım madem bende almayıp aklım kalcağına alayım dursun bi iki kerede olsa illaki giyecek 😄
Snm_snm Ebru2403 evet haklısınız kıyafetlerin içinde yüzmesn bebişler😅 bende bi iki parça almaya karar verdim an itibariyle😄
mucizemm_3 Ebru2403 ben 0-3 sadece bir kere giydirdim. Her çocuğun gelişimi farklıdır ben 3-6 aldım hamileliğim sonlarına göre kilosu ve boyu belli olur lazım olursa o zaman alırım
Ebru2403 Snm_snm yani mantıklı olarak öyle geliyor bana sonuçta cope alıcaz bu kıyafetleri yok çok çabuk büyüyor yeni doğan alma şunu alma bununalma diyolar yav bu çocuk büyük büyük şeylermi giyecek yeni dogdugunda sen al bi tane 5li yeni doğan 1 tane 10 li yeni doğan birkaç tane de zibin alabilirsin ben olur yaptım şahsen yinede sen bilirsin😊cok-da herkesi takma ilk gebligimiz şahsen ben abartmamak kaydıyla heves ettiğimi beğendiğimi aliyorum
yigitalpinannesi40 Snm_snm 0-3 ayda oluyor ben sadece 3 tane 5 li 1 tane 10 lu hastane çıkışı almıştım onlar bile büyük gelmişti diğerleri hep 0-3 tü 51 günlük oldu oğlum şimdi şimdi ufak gelmeye başladı bazı şeyleri özellikle tutumların hiçbiri olmuyor
Snm_snm yigitalpinannesi40 doğrudur tecrübeli olunca daha bilinçli olunuyor tabi bende ortaya karışık bişeyler yapıcam bakalım🤗
urazaslan Snm_snm evet kuzum benim bebek zayıf dogabilir dedi doktor tek damardan beslendigi için oyüzden 3 ay büyük büyük giydirmek istemedim yenidogan 50 cm aldım hepsini
Zeynepreyyan Snm_snm yeni doğanda 0-3 ay oluyor ve fazla almaya gerek yok . Adı üzerinde 0-3 ay doğduğu andan itibaren giyiyor. Ayrıca 0-3 yazdığına bakma 2 ay ancak giyer bebekler hızla büyüyor. Alacaksan 3-6 al kıyafet
Snm_snm Zeynepreyyan doğum mayısa denk gelceği için uzun kolluları 0-3 alıyorum, yazlıkları 3-6 ağırlıklı şeklinde yaptım
mucizemm_3 Ebru2403 cinsiyet farklı olunca ikinciye pek giydirilmiyor benim kızım var hepsi Pembe mordu kıyafetlerin şimdi oğlum olacak mecbur yeniden alacağım