Hilalsny Kizlar öncelikle ozur dilerim boyle bi soru sordugum icin. 30 haftalik hamileyim. Tuvalet sonrasi peceteye sari sumuk gibi bi akinti geliyor. Ama sadece peceteye ic camasirima falan gecmiyor. Bu nedir neden olur ? Bilen yasayan var mi
Nur34can Hilalsny normal bende de oluyor 36+5 haftalığım bebek artık zorluyor akıntı o eğer yeşile dönükse renk erken doğum tetikler demişti doktorum
Fatos3547 Hilalsny canim enfeksiyon da olabilir doktoruna mutlaka soyle ben gunde 3 4 defa iç çamaşirimi degişitiriyorum beyaz ve sari çok ciddi değil fakat yeşil renk çok ciddi
Hilalsny Nur34can sarimsi gibi ama yesille sarinarasinda cok ince bi cizgi var ya 🤣🤣 emin olamadim simdi bi korktumda sari mi yesil mi diye ama bence sari 🤣
Zeynep248 Hilalsny yok canım endişe etme sarımsı ve beyazımsı oluyorlar genelde bu bünyenle alakalı birşey rengi koyu yeşil ya da kahverengi ise bi doktoruna danışabilirsin
Hilalsny Zeynep248 aa yok o sekilde degil eminim :) internette nisan sari renkte de olabilir dogumdan 1 ay oncede gelebilir gibi yazilar okudum tedirgin oldum acikcasi
Nadireela sevdam_21 aynen bende 34 haftaligim benimde iç çamaşırımda sarımsı bi akinti oluyor ins kötü bisey değildir
Hilalsny Fatos3547 benim ic camasirima hic gecmiyo. Ben nolur nolmaz die her gun degistiriyorum ic camasrimi ama temiz yani hic bisey olmuyo. Sadece peceteye geliyo kurulama amacli silerken. 2 hafta sonra kontrolüm var gittigimde mutlaka soyluycem doktoruma da
Fatos3547 Hilalsny canim enfeksiyon da olabilir doktoruna mutlaka soyle ben gunde 3 4 defa iç çamaşirimi degişitiriyorum beyaz ve sari çok ciddi değil fakat yeşil renk çok ciddi
Meri112 Hilalsny ay bende de o iğrenç akıntı oluyor 16 haftadayım ben iç çamaşırı a da geçiyor nedendir acaba enfeksiyon dan korkuyorum
Hilalsny Meri112 belki idrar yolu enfeksiyonu falan olabilir ben ilk ondan suphelendim acikcasi kendimde ama burda da bir cok yerde de normal yaziyor yine en iyisi biz doktorumuz soralim
Gmz_bfbf Meri112 benim de 15.haftada ayni bu sekilde akintim basladi. Sizde herhangi bir enfeksiyon vs cikti mi? Normal miymis yoksa bir seyin belirtisi mi bilginiz var mi ?
Eylul2107 Hilalsny url=https://hizliresim.com/3gsCZo][img]https://i.hizliresim.com/3gsCZo.jpg[/img][/url burasi
Hilalsny Eylul2107 aa evet evet onu biliyorum :) bende baska bi sayfasi var sandim sadece anneler hakkinda bilgi veren su tekme sayar isimlerim kismk falan var ya onun gibj :) bu arada tam olarak ayniymis gebelik haftamiz benimde 30+1 :)
Nur34can Hilalsny bende de oldu idrar yolu enfeksiyonu çıktı fitil ve şaşe ilaçları verildi kullandım ama hala devam ediyor