Busragrbzz benimde adet tarihime göre 3 gün geri korkma hiç bir şey olmaz hele ki progestan verdi kesin büyük risk var diye düşünme benim kuzenimin daha önce düşüğü olduğu için sonraki hamileliğinde doktor direkt vermişti mesela tedbir amaçlı o hormon zaten vücuda gebeyim sinyali gitsin vücut yabancı görmesin diye benim şükür akan fazla kanamam olmadı ama olanları bile durduruyormuş bu ilaç bir de geri çıkıyor diye çok kafaya takmıştım ama çok normalmiş oda hatta bir kadının akmıyormuş sonrasında sabun artığı gibi vajinada birikmiş doktor temizlemiş akıyorsa ondan da korkma 🌸