Mavi_- hiç de kolay değil çok daha zor ben 3.5 yıllık evliyim 4. ayımızda doktora gittik teşhisi doktor o zaman koydu ama bende ergenliğe girdiğimden beri var adetlerim hep çok geliyordu milyar olarak cok yoğundu çocuk bezi kullanıyordum doktor çikolata kisti var demişti o zaman