Elifyyilmaz Kizlar 18+4 haftalik olduk biz . Bizim gibi olup dogum tarihi belli olan varmi sezeryan olcak bizim 2.dogum.
glnzem Elifyyilmaz canım aynıyız 😊 bende 18+4 teyim doktorum Doğum ile alakalı henüz bişey demedi. Sadece herşey normal gözüküyor son zaman da bir sorun olmaz ise normal yapabiliriz insAllah dedi.
MaysaBade Elifyyilmaz haftamız aynı ☺️ Doğum ile alakalı birşey demedi doktorun suan olması gereken gibi dedi 🔥
gozde_sarisoy Elifyyilmaz 24 haftalığız 🤰🏻Nisanda doğumum inşallah 39’da alıyoruz dedi doktor 2’nci doğumum sezaryen ☺️
Haticeyuce31 Elifyyilmaz bizde 13+5iz 2..gebeligim benimde norml dogumdu ilki bunuda norml istiyorum allahn izniyle ama tabi rabbim nasil nasip ederse o sağlıkla hyirli kolay bir şekilde kucağımıza alalım insallah🥰
Busraltan Elifyyilmaz 6+6 olarak ilerliyorum son adet tarihime göre doktor muayenem haftaya salı yani 7. Haftam oluyo inşallah ilk gebeliğim 😇
MinikRC Elifyyilmaz 5 haftalık olduk 👼🏻 3. Hamileliğim bu hayırlısıyla inşallah Eylül basında gözüküyor doğum
Meriseymen Benmde ikinci 12 haftalk sezeryan olacak ama bnm.doktorum gün verdi 12 temmuz dogum.tarihimiz