Selam kızlar 👋 Aralık 22 ‘ de doktor kontrolüne gitmiştim çok şükür bi sıkıntımız yok 🤲 24’nde eşimin testi pozitif çıktı hemen kendini karantinaya aldı bende ilk 8 gün hiçbir belirti olmadı çok şükür 9’ncu gün burun tıkanıklığım oldu ve bugün 10’ncu gün geçti çok şükür 🤲 Normalde kontrollerim devlete gidiyorum , bu ay yine 22 ‘ diye gibi kontrole gidicektim zaten rutin olarak ama bu kovid’den dolayı pazartesi exstra bi kontrole gitmem gerekir mi sizce karar veremedim ama sağlık ocağına gidip kan ve idrar tahlili vericem 🙏