Bana Yenibosna Nisa hastanesinde 500 tl istediler ikili tarama testine siz şaşırdınız herhalde deyip bi ton kavga ettikten sonra Bakırköy devlet hastanesinden randevu aldım bugüne bugün gittim 5kuruş para vermeden bedava yaptırdım testi 😉 özeller resmen insan kazıklıyor devlet te bi araştır kuzum 😘