Merhaba arkadaşlar. Son adet tarihime göre 6 haftalık oldum bugün. Geç döllenmeden şüpheleniyorum. Doktor randevum vardı. Doktorum kese şeklini beğenmedi. Yakından takip edelim Cumartesi yeniden gel dedi. Kese şekli bozuk olup sonradan düzelen, sağlıklı gelişim gösteren gebeliğiniz oldu mu?