Diloshh21 Ben şuan 12. Haftadayım ve bir haftadir canım yeşil erik ekşili tuzluyup yemenk istiyor ama fransa’da yaşadığım için bu mevsimde bulamadık malesef.. 😔
47zeynep47 Diloshh21 ah benimde canım.istedi ama yok 😩bende onun yerine sumak ve limon yedim hemen ardından da baklava istedi 🤦🤦
Diloshh21 tgb006 ben tost gibi değilde iki hafta önce sürekli ekmek arası domates ve beyaz peynir yerdim
MervErdo Neye aşermedim ki antepe tayinimiz çıktı mangalda ciğer kokusundan artık illallah eden ben deli gibi ciğer yemek istedim rüyamda ekmek üstüne avakado sürüp yiyodum damla sakızı aşerdim 😂 şuan da deli gibi deterjan kokluyorum 😂😂
ilknr_ylmz94 Bebe büskivisi aşermiştim eşim nolur mantıklı şeyler aşer demişti bir daha da aşarmedim 😂
47zeynep47 Diloshh21 yok cnm valla benim.daha erkekte de kizdada ekside yedim tatlida bunu daha bilmiyoruz 9 haftaligim 😁😁🤪
Mihriban_6161 Diloshh21 evet bende aserdim eşim neredeyse her yeri aramıştı en son 6 tanesine 100 lira vermişti ama normal erik gibi olmuyor 🤣😂