Ftmmm Balıkesir şehir hastanesinde doğum yapan ya da yapmayı düşünen var mı??? Şartları nasıl? Yanında kimsenin kalmasına izin veriyorlar mı
oglum0603 Ftmmm bende çok merak ediyorum orda doğum yapmayı düşünüyorum. Tuğban hanım diye bi doktor varmış çoğu kişi memenun kalmis.
Naazz Hulya- normal doğum mu yaptınız. Sancıları ayrı sancı odasında mı çekiyosunuz onu merak ediyorum.
Tugba1421 Hulya- canım bende nisanda şehir hastanesinde doğum yapacağım ağrı çekilen oda da yakınında durabiliyor mu kızıma eski hastanede sanci çekerken kimseyi almamışlardı ondan merak ediyorum
Hulya- Tugba1421 ağrı çekilen odayla doğurduğun oda aynı yanında bir kişi olabiliyor doğum esnasında cıkartıyorlar
oglum0603 Ftmmm izmirde yaşıyorum burada kimsem yok ailem balikesirde bende orayı araştırıyorum inşallah bende memnun kalırım 🤗