Hafizerabia Evet canım benim oldu hatta kist vardı bende çok denedik hamile kalamadım sonra dedim doktora gidip bi muayene olayım 9haziranda gittim, 13 haziranda regl oldum. Doktor keseyi nasıl görmediyse. Bir de bayağı bayağı 5 gün sürdü kanamam. Bir kaç gün sonra tiksinmelerim başladı mide bulantısı falan hayırdır inşallah dedim test yaptım ve pozitif çıktı ilk başta inanamadım. Ama oluyormuş demek ki