Merhaba 11+0 🥳 iki haftadır doktora gitmedim umarım herşey yolundadır 🙊 insanın göresi geliyor acaba iyi mi kalbi atıyor mu diye içim içimi yese de randevumu 12. Haftaya aldım kızlar☺️ Hamileliğimin başından beri bulantı kusma yaşamadım gögüslerim gergindi ilk zamanlar ama o da geçti diyebilirim 5.haftadan itibaren lekelenmeli gebelik yaşıyorum o yüzden proluton depot haftada bir ve her akşam progestan fitil alıyorum lekelenmelerimi kafama takmıyorum çünkü ilk zamanlar apar topar dr umu arayıp soluğu hastanede alsamda hiçbir sıkıntı olmadığını kalbinin attığını duyunca rahatlar eve gelirdim şimdi daha sakin bir hamişim ve kendimi yormamaya çalışıyorum çünkü farkettim ki bu lekelenme derdi yorulunca artıyor. Bunları geçiyorum rahim de sanırım büyüme eğiliminde olacak ki 10.haftanın içindeyken birkaç kez rahimden karnıma doğru gaz sancısı gibi ağrılar oldu bugün de oldu yerini genişletiyor sanırım bizimkiler ☺️ 11 haftalıklar ben de durumlar böyle siz neler yaşıyorsunuz karın kramplarınız oluyor mu başka yaşadığımız şeyler var mı merak ediyorum🥰