Valla bence bu aserme işleri hep psikolojik yani hadi başlığı açan erik sormuş da gördük canımız istedi diyenleri anlamıyorum. Düşünün ki çok pahalı bir şey alım gücünüz yok yine aseriyorum der miydiniz acaba ? Her şey mevsiminde güzel zaten sipariş edip gelecek eriğin tadı asla yaz gibi olmayacak keşke yemeseydim diyeceksiniz gerek yok bence abartmaya. Bu arada sadece Burdaki annelere de söylemiyorum bu bütün gebelerde var geçen master chef de Frenk üzümü görüp onu aşeren anne okudum burda hayatında hiç yememiş ama görünce illa bundan demiş eşi zor bela bulmus😂 adamlara da. Günah