Bnmde ilk gebeliğimde ıslanıyodm az az anlamadm akıntı sandım doktora gittim suyum azalmış doğuma aldı zaten 39+5 tim ama arkadaşımınki musluk gibi gelmiş yani kimi anlamıyo kimininde bi anda tıpa açmış hibi oluyo az geliyosa yinede doktora gidilmeli