Kızlar merhaba. Doğuma kaldı 1 ay hala isim yok . Kerem ve Eren ismini cok begendim birinden benim ailem diğerinden kayınvalidem soğuttular sağolsunlar. Şimdi listede Alpaslan, Burak, Arda kaldı. Sizce hangisi daha güzel? Bulamadikca stres oluyorum. Ne zormuş. Fikirlerinize ihtiyacım varrr.. yardım lütfen