Ebru2403 Yaşadığım ülkede test yapılarak 12. Haftada sadece benim kanım incelendi, pozitif grubum, babaya bakmaya gerek yok dediler. Zaten pozitifiz dediğimiz halde, kanın içinde alt değerlerimin biri RHc negatif RHD pozitifi çıktı Küçük ve büyük harfle simgelenen değerler bunlar. 28. Haftada yine benim kanım alınarak bu sefer bebeğin kanına baktılar, ikiniz uyumlusunuz pozitif çıkmadı gerek yok aşıya dediler🤷🏻♀️