Merhaba kizlar 32+1 günluk hamileyim geceleri bogaz yanmasindan dolayi uyuyamiyorum yeni olam birsey degil bi kac haftadir var fakat son gunlerde daha da cok artti nefes alamayacagim duruma geldim ve canım cok açıyor gunduz birsey yok gece yataga girince oluyor gece olsun istemiyorum🥺 ayni durumu yasayan var mi neler iyi gelir yardımcı olursaniz cok sevinirim