bircivcivannesi Kuzeyufuk çok çok iyi bir doktor alanında uzman diye biliyorum ben de. annemin hayatını kurtardı da diyebilirim
Teacherella1 Kuzeyufuk merhaba siz figen hanımda detaylı ultrasona girdiniz mi, kendi muaynesindemi yapıyor , başka yere mi yönlendiryor, bir ay sonra şehir dısından geleceğimde henuz arayıp konusmadım randevu için. Sanırım siz oraya gidiyordunz öyle hatırlıyorum ??
Teacherella1 Birçok tanıdığım gitti,bende hamile kalana kadar sürekli gittim ,çok memnunlar işinde başarılı, ben başka şehirde yaşıyorum, ama doğumu orda düşünüyorum.
Kuzeyufuk Teacherella1 kesinlikle bende çok çok memnunum kendisinden sadece merak ettiğim çoğu arkadasım hep normal yaptı Figen hanımla hani sezeryan olursam nasıl acaba onu merak ettim ama kendisi cidden muhtesem
Teacherella1 Kuzeyufuk benim tanıdığım da sezaryan olmuştu bir sıkıntı olmadı.operasyonda başarılı olduğınu düşşnüyorum çünkü benim daha önce bir kaybım var kürtaj olmuştum. Sorunsuz geçti