Ysmn84 benn. 27 haftalikken öğrendim suyun azligini 2.7 olcuyordu doktorlar. 2 aya yakın hastanede yattım. 2 hafta evde kaldım 37. Haftada dogum yaptim. Kalabalığın kadar kal hastanede. Bol bol havuç ye suyunu ic. Deveci armudu da faydalı diyorlar suyunun artmasına. Cok şükür 37 yi gördük biz kilo alimimiz yavaştı. Bide doğunca kan şekerini duzenlenemedi. Bu sebeplerden de 17 gündür kuvezde miniğim. Canını sıkma ve inan bol bol dua et. Hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah minigini