prensesim35 benimde 36 haftada ağrım olmuştu canim o da engeksiyondanmis şimdi geçti hiç agrim yok korkmayın onlar doğacak zamanı biliyor bende diyordum 37 i görsem yeter diyordum bu kadar bekleyecegi aklıma gelmezdi.☺️ Çarşamba kontrolüm var o zmn 40 olucam suni samcidan korkuyorum birşey demedi ama yatırırlar diye korkuyorum