Edaaguleer yeni olanları 30derecede kısa progrmda yıkadım, oğlumdan kalan lekelileri 40da leke çıkarıcı döküp yıkattım çift durulama yaptrdım. Bence 30.hftadan snraya bırakılmamalı, ben 33deyim çok zorlanıyorum ağırlaşınca, hepsini yıkadım ama ütüyü parça parça yapıyorum bitmedi daha belim ağrıyor azcık iş yapınca😰