Sln_rzgar benimde aynı zamanlarda bu şekilde lekelenmem oldu şu an 7 +4 deyim progestan kullanıyordum günde bir ama ikiye çıktık bir de düşük önleyici proluton iğne yaptırdı riske atmamak adına 10 günde rapor vermişti hemşire olduğum için dün tekrar gittim raporumu uzattı tekrar iğne yaptırdı yerleşme kanaması olabilir şimdilik bir sıkıntı yok ama tedbirli olmak lazım dedi miniğim iyi çok şükür dün kalp atışlarını da duyduk içim rahatladı🤗🥰