Kızlar selam iyi haftasonlari . Çok afedersiniz sürekli vajina kaşıntım oluyor sürekli demiyim aslında haftada iki üç kere oluyor ve doktor krem verdi. Biraz önce yine tatlı bir kaşıntı tuttu ve pembemsi leke geldi . Peceteye silindim sıkıntı yok tahriş olduğu için olmuş olabilir mi? Çünkü hamilelikten önce de başıma geliyordu ama şimdi işin içine hamilelik girince tedirgin oldum 🙄