Kevser20 Hala bulantı ve kusmalrım bitmedi.. Ve kusmak gerçekten çok yoruyor vucudu bebeğime bişey olcak diye korkuyorum sizler kaçıncı haftaya kadar kustunuz ilaç hariç ekstra ne yapa blrm 😶
NilayKtrc Kevser20 bende 14+6 haftadayım koku hassasiyetim ve öğürmelerim bitmedi 11.haftada biter diyorlardı ama bitmedi henüz 😔
Tugcekkkkk Kevser20 canım benim yengem ilk iki gebelikte hiç bulantı yaşamadı ama üçüncüde 9 au boyunca kilo alamadıgı gibi üstüne zayıfladı. Kişiden kişiye değişiyor. Ama genelde 16-20 haftalar arası tamamen yok olur 15li haftalarda azalmaya başlar diye biliyorum. İnşallah seninki de benimki de en kısa sürede geçer
Ebrar3435 Kevser20 bende 15+2 günde en az 2,3 kez kusuyorum bitmedi bi türlü ilaç kullanmıyorum sevmiyorum napcam bilmiyorum
Sirin-omer Tuzlu kraker öneriyorlar ama bende işe yaramamisti. Çünkü ben iki defa hastaneye yattım bulantilardan. Bir günkü yemeğim sadece yarım simit idi. Su bile icemiyordum . Çok çok zorlu bi 3 ay gecirdim. 7 kilo verdim. Ama o demler bebek annenin kendi deposundan beslendiği için bebegin gelisiminde herhangi bir gerileme olmamıştı. Herkes 4. Aydan sonra düzeliyor derdi ama ben inanmıyordum. Artık ömrümün sonuna kadar bu şekilde kalacağım psikolojisine girmiştim. Ama 5. Aydan sonra git gide azaldı. Şu an gayet de iştahım açık. Ama prilamsiz yine dayanamıyorum. Baştan beri hiç kusma bulantı yaşamayan dahi var. Çok imreniyordum onlara. Bence az daha sabredin. Umarım 3. 4 haftaya kadar kurtulursunuz bu durumdan
Kevser20 Sirin-omer bende aynı o şekldeydim prilam kullanıyorum dediğinz gbi ilk 3 ay 6 kilo verdim Sanırım kullanmaya da devam edeceğim onu içtiğim halde kustugum günler halszlk ten bulantıdan yine kendimi kötü hissediyorum Sabr edeceğz yapacak bişi yok sanırım
Kevser20 Ebrar3435 Bende normalde çok zorlnyroum ilaç içerken fakat doktorum prilam verdi o biraz daha küçük olduğu için içmesi kolay oluyo
Eminecrin7 Kevser20 ben iki kızımda soğuma kadar bulantım oldu bir sorun olmadı çocuk için ama zor oluyr kötü bsy
Kevser20 Eminecrin7 Gerçekten çok kötü bi durum hiç kusma dan geçirenler var hamileliklerini maşallllah diyorum
Savciergoc Kevser20 merhaba canım benim 5 aylık olana kadar bulantı kusma geçmedi serumlar ilaçlar zor geldim 5 e kadar 5ay tatlı süremedim ağzıma ama şükür 5den sonra geçti bulantı ,kraker ,salça ,turşu hep o tarz yedim bastırmak için