Geçmiş olsun bende 3 hafta önce düşük yaptım. Doktorum düşükle olan kanamadan sonra 30-40 gün içinde adet kanaması olur olmazsa gel dedi. Sürecin kendini iyi yönetebilmesi için adet kanaması olana kadar korunmanızda fayda var ama hamile de kalabilirsin dedi. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun