Deerma f300 aldım kullanıyorum. Beklentilerinize de bağlı ama hemen hemen hepsi aynı görevi yapıyor, buhar vermek. Bendeki modeli dijital falan değil, manuel, çevirince açılıyor derecesi var artırıp azaltılabiliyor bu kadar. Bazıları nem derecesini ölçüyormuş, ona göre kapanıyor falan. Ben gece açıyorum sabah kapatıyorum bana yetiyor.
en sevdiğim yanı ve tercih etmem sebebim, su üzerindeki kapağı açıp dolduruluyor. Bazıları ters yani suyu doldurup ters kapatıyorsunuz. Pratik yani.