Eelcinn Dilek_yksl kan uyuşmazlığı iğnesini evet kan uyuşmazlığı var sonraki olabilecek bebeği korumak için vurdular
Dilek_yksl Eelcinn anladım inş sorunsuz bir şekilde ilerler ve bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻
papatyasever34 dthealthy 7 haftaliktik ama nasıp olmadı psikoloji olarak iyi değilim onu öyle hissetmek rabbim kimseye yasatmasin
Buseprk papatyasever34 canım benim de ilk gebeliğim kimyasal gebelik olmuştu çok üzülmüş çok ağlamıştım ama doktorlar Düşük olmadan devam etse bile sağlıksız bi gebelik olurdu dediler. Sakın üzülme rabbim en kısa zamanda gönlüne göre versin 🤲🏻
Esrasen Dilek_yksl Korkmayin bende 12.haftadayim birkac kez yasadim kahverengi olarak ama doktorum kahverengiden korkma onceden kalan kan o dedi tabiki dikkkat et igne ve ilaclarin varsa duzenli kullan unutma stres herseyin başı ☺
Dilek_yksl Esrasen teşekkür ederim sağolun iğne ve ilaçlarımı kullanıyorum yarın ultrasona gideceğim inş 🙏🏻
Tugceonur Dilek_yksl Yani doğrusunu doktorlar bilir burda insanlar sizi yanlış yönlendirebilir mutlaka doktora gitmeniz gerekiyor vakit kaybetmeyin hangi hafta olursa olsun kanama , lekelenme herzaman önemlidir