litha regl oncesi ya da sonrasi hamile kalmayla bebegin cinsiyeti sekillenebiliyo diye soylenir mesela regl bitiminden sonra hamile kalinirsa bebek genelde erkek oluyo derler bunu bizzat deneyimleyenleriniz var mi aranizda acaba dipnot: tamamen merak😬
koala06 litha Komşumda bana öyle söylemişti hamile kalmadan önce, adetten hemen snra hamile kaldım cinsiyet erkek:) belki tesadüftür yada hurafedir bilemem ama çevremdede hep erkek duydum
H-melek litha aslında mesele Regl değil. Mesele sperm:) sperm içeride ne kadar durursa kalitesi o kadar artıyor ve bebek erkek oluyor. Eğer siz regl iken eşiniz bir şekilde içerideki spermi bekletemeyip çıkardı ise yine sperm kalitesi düşüyor. Yani reglden kasıt ilişki olmaması ve eşinizin sperminin içeride beklemesi demek
Krizantem_ litha Yumurtlamadan önce olursa kız yumurtlama günü olursa erkek diyorlar benim yumurtlama öncesi oldu bebeğim erkek.
mommy_bee Regl oncesi sonrasi degil de yumurtlama zamaninda once yada sonra farkediyor. Kiz v3 erkek sperm yasama suresi farkli oldugu icin