Retina Bebegimherseyim magnezyum hap şeklinde olana başla cnm kontrolunde doktoruna söyle yazacaktır.
Elifgzln Bebegimherseyim canım ben ayağa kalkmayı bırak kıpırdayamazdım ağrıdan süt iç magnezyum eksikliği bebek büyüdükçe senin vitaminlerini daha çok alıyor ben hemen doktoruma gitmiştim. Seninde gitmende fayda var sabah akşam süt iç.
Bebegimherseyim Magnezyum kullanmıyorum 30mayista randavum var o zaman söylerim faydasi oluyomu gerçekten
EbruHcsnmz Bebegimherseyim magnezyum kullanmama ragmen bacak agrımda uyuyamıyorum gecelerı surekli kıpırdatmak hissi oluşuyo krampta var fazlasıyla doktoruma sorcam kullanmama ragmen gecmedı
Retina EbruHcsnmz ben hap olanından kullanıyorum farkı varmıdır bilmiyorum ama birde her gün maden suyu içiyorum sade ondada magnezyum var.
Bizartik5kisiyiz Hergun muz yemeye ozen gosterin. Bende magnezyum iciyordum fayda goremedim. Muz kramplari önlüyor diye okumuştum. Bende ise yaradi. ✌
Duyguynrky Bebegimherseyim canım gebeliğin bu döneminde magnezyum önermiyorlar (hap olarak) lor peyniri muz ve soda dene. Hergün tüket. Kasları gevşettiği için önermiyorlar doktoruna sormadan alma ama tek çaresi magnezyum ve kalsiyum geçmiş olsun (benimde hala giriyor geceleri ağlıyorum sürekli daha 24.haftamdayım 🤷🏼♀️)