Zeynpldrr Kızlar 13+2yim ve sadece meyve yiyebiliyorum . Agzımda lokmalar büyüyor ve kusuyorum olan var mı ?
Pinaryyim Zeynpldrr canım sadece meyve yiyebiliyosan her çeşitten ye en azından vitaminini alırsın tek bir meyvede takılı kalma bn sadece mandalina yiyodum midemi bastırıyordu şimdi hepsinden yemeye çalşıyorm kivi muz gibi.
[silindi] Zeynpldrr ben akşam yemeği kesinlikle yiyemiyorum hemen midem bulanıyor 😔 git gide kilo veriyorum.
Zeynpldrr [silindi] 4kilo verdim meyve rahatlatıyor sadece diğerlerini yutamıyorum bile 😞 bebiş saglıklı olsunda
Deletedmom404 Aynı hissi bende yaşıyorum canım yemesen açsın yesen direk kusacak mışsın gibi ama doktora danışmakta fayda var belki çaresi filan
Deletedmom404 Zeynpldrr hmm anladım canım işe yarar inşAllah ama ileri ki zamanlarda iştah artıyormuş