elifnurrrr Kızlar 13 haftalık hamileyim 1 haftadır şiddetli baş ağrım var bugün daha da arttı decavit ve gyno Ferro sanol kullanıyorum ilaç olarak parol alıyorum ama geçmiyor başımın ağrısı ilaçlardan olabilirmi başına gelen varmı
Fly38 elifnurrrr 11+5 deyim benimde 4 gündür geçemeyen bir baş ağrım var gözüme falan vuruyor. Bende boyun fıtığı da var belki ondandır diye düşünüyorum 🤔 doktora gitmek istiyorum aslında bebeği de merak ediyorum daha önce kaybım olduğu içinde tedirginim. İnşallah iyilerdir meleklerimiz❤️
bebeklerim2 elifnurrrr çok geçmiş olsun bazen hamileliklerde baş ağrısı olabiliyormuş tetikliyormuş :(
Mervee26 elifnurrrr tüm yorumları okumadım ama kesinlikle tavsiyem birkaç damla nane yağı ve aynı miktarda lavanta yağını karıştırıp alnınıza masaj yapın. Ben 27. Haftadayım bu yağların faydasını gördüm. Çok şükür uzun süredir baş ağrılarım yok. Allah şifa versin
elifnurrrr Fly38 ben doktoruma sordum bu ilaçlar baş ağrısı yapar ama geçmeyen baş ağrısı yapmaz dedi bugun içmedim yarın da içmiycem geçmezse pazartesi gel dedi
MerveKaya38 Fly38 aynı haftalıgim benimde 5 gündür çekiyorum bide migrenim var gözümü acamaz oldum sirkeli suyla filan goturmye çalıştım
Fly38 elifnurrrr Doktora gidersen bana da bilgi verir msiin benm kontrolüme 15 gün var daha MerveKaya38 bugün geçti baş ağrım şükürler olsun 🤲🏻 Boynumdan kaynaklıymış boynuma masaj yapınca geçti çünkü. Migren çok kötü 😔 Allah yardımcın olsun.
civciv1520 16 haftalığım 🧿 bende sabahtan başlayan bir baş ağrısı oldu şükür şimdi daha iyiyim karın agrisida yaşadım aynı zamanda inşallah sağ salim kavusalim evlatlarımıza 🤲
elifnurrrr Fly38 2 saattir iyim ama biraz önce yavaş yavaş gelmeye başladı böyle giderse gidicem doktora sana da yzarım mutlaaka cnm
elifnurrrr Fly38 Canım ben acile gittim baş ağrım için serum taktılar sadece şuan biraz daha iyiyim büyük ihtimal migren var dedi
Savciergoc elifnurrrr benim de ağrım çoktu canım hamilelik öncesi zaten migren vardı doktorum suda eriyen magnorm diye bi magnezyum ilacı verdi geçti şükür her gün bi tane eritip içiyoeum ,hamilelik de baş ağrısı magnezyum eksikliğinden olabiliyo dedi doktorum 🥰
Haticeyuce31 elifnurrrr bu bu haftalarda cok oluyor bende 13+6 yıl bazen gözümden yaş geliyor ağrıdan kafamı duvarlara vurmak istiyorum ne yapsam geçmiyor bu haftalarda bir hormon dengesinin bozulmasiyla ortaya çıkıyor mus bu bas ağrısı bende ayni ilaçları kullaniyorum decavit hariç ama bi faydası yok valla umarım daha fazla sürmez