Selam kızlar, daha önce 2 kaybım var burda hep konuştuk. Bir kimyasal bir de kürtaj yaşadım kalbinin durmasından dolayı.çok şükür ilk denemede tutturabiliyoruz ama sağlıklı olmuyor. Aspirine başlattı doktorum. Folik asit içiyorum, tsh düzeni için ilaç içiyorum. Peki yumurta sağlığı için ne yeyip içmeliyiz sizce. Kuruyemiş, yumurta hergün. Başka nasıl vücudumu gebeliğe hazırlayabilirim sizce. Doktor yaşın genç takviye ilaca gerek yok dedi. Değerlerim de bunlar dışında iyi.