Kadın iki isimden birini oylamamızı istemiş, hangisi güzel geliyor kulağa diye. Kalbini kırmanın veya aşırı eleştirinin anlamı yok,bize düşmez. Ayrıca Türk ismi değil diyenlerin çoğu çocuğuna Arap ismi seçiyor dini sebeplerden dolayı. Çoğunluk da arapça isim kullanıyor ama bu çok normal gibi karşılanıyor. Arapça da yabancı dil oysa ki. Dini açıdan yorum yapmadan önce bu ülkede yaşayanların hepsinin müslüman olmadığı gerçeğini göz önünde bulundurmak gerekiyor.
Bana göre hepsi normal, arapça veya flemenkçe, önemli olan ailenin seçimi.
Lütfen biraz tutarlı ve duyarlı olalım, insanların kalbini kırmadan gerektiği kadar konuşalım 🌼