rrabiaaykut Merhaba daha önce 1 gün bile gecikmeyen reglim 6 gün gecikti, gebelik testi yaptım negatif çıktı 2 gündür sabahları kahverengi lekelenme oluyor bu durumu yaşayan oldu mu aranızda hamile olabilir miyim
Aysem- rrabiaaykut Kan testi yaptırın net sonuç orada çıkar. Bende şuan sizin gibiyim 1 hafta geçti testler negatif p.tesi kan vericem olmazsa adet söktürücü kullanıcam artık.
Gizem2312 rrabiaaykut yerleşme kanaması olabilir, erken gebelik testinde çıkıyor aslında. Kan vermeni ya da erken gebelik testi yapmanı öneririm.
Fersah rrabiaaykut yerleşiyor olabilir geç döllenmeden dolayı. Bir kaç gün daha bekleyip tekrar test yapın..
Mavi_- rrabiaaykut canım bende öyle olmuştu kahverengi leke geliyodu test yaptım negatifti doktora gittim o adet kanaması dedi kist oluşmuş bende kanamayı engellemiş o da kahverengi leke şeklinde geçirmişim adet dönemi mi
rrabiaaykut Aysem- evet bende pazartesi kan testi vermeyi düşünüyorum inşallah sonuç olumlu çıkar ikimiz içinde
rrabiaaykut Gizem2312 pazartesi kan vereceğim bugün de erken gebelik testi alayım inşallah olumlu bir sonuç çıkar
Mavi_- rrabiaaykut aynen canım umarım geç döllenme olmuştur o yüzden test negatif çıkıyodur hakkında hayırlısı olsun 🙏
Happy- rrabiaaykut canim ben adetin ikinci gunu test yapmıştım negatif cikmisti 5. Günü kan testi verdim 80 le öğrendim gec döllenme olmuş belki seninki de geç dollenmedir
rrabiaaykut Happy- inşallah pazartesi gününe kadarda gebelik varsa değerler de biraz daha artar öğrenmiş olurum bende hayırlısıyla😊