Mayıs sonu doğmuştu kızım herkes zıbın giyer isilik olur yaz bebeği kıyafet alma falan dedi. Süslü normal falan tulumlar aldım salopet gibi kısa. Doğduğunda minnacık bebeğin kısa kollu giyemeyeceğini anladım gittim ebebek lcw falan aldım ama şimdi virüs var temkinliyim. Yli hastane çıkışı falan bolca lazım oluyor