Mavi_- Kızlar bu ayı dört gözle bekleyipte hamilelik belirtisi olan var mı ya da adet belirtileri olanlar var mı benim yüzüm sivilce doldu 2 günde göğüslerimde acıyo😔
blueberyy00 Mavi_- ben bugün olmam lazım iki gün önce Testte gölge gibi hayalet çizgi görmüştüm ama beklemedeyim bugün gelmezse yarın sabah tekrar yaparım bir test varsa ben. Burdayım der inşallah
deleted270 Benimde yarın günüm bazen 2atıyo ozamanda 5nde olmam lazım inşallah olmam benim yüzüm sivilce doldu. Hafif kasık ağrısı bel ağrısı var regl olacak gibi 😔
Mavi_- deleted270 bende de kasık ağrısı var zaten hap kullanıyorum ben tam gününde adet oluyorum her zaman pazartesi belli olacak artık bi an önce pazartesi gelsin istiyorum varsada yoksada bileyim belirsizlik daha zor oluyo