Aasdddffggg çok normal, hormonlardan oluyor bulantı, bir sürü hormon yükseliyor vücutta, bebek için endişe etmeyin şu an sizin depolarınızdan besleniyor, kuru yemeye çalışın. Benim de çok bulantım oluyordu prilama başladım 3.kutudayım çok iyi geldi, doktora sorun yazsın size de. Çok geçmiş olsun.