ElifAltatlak 36 haftalık olduk tansiyon problemimiz var 20 gündür idrar da protein görüldü az bir dozda gebelik sonlandırsalar bebeğim kuveze girer mi acaba
ElifAltatlak sudamlasi bebeğimin kilosu 3 kg geliyor şuan herşeyi normal gözüküyormuş nts kalp atışları çok düZgün herhangi bi sıkıntı göZükmüyor dediler
1234 ElifAltatlak ben kızımı 36 haftada 2300 dogurdum 2 saat kuvozde kaldı oda sanırım solunumu ıçın sonra hemen kucagıma verdiler Solunumu iyiyse kuvoze koymuyorlar cnm korkma masallah kılosuda guzel