Nehirimmm06 merhaba, forumda arama yaparken gördüm konuşmalarınızı. Cuma günü kahverengi olacak şekilde leke gelmeye başladı, hamileliğin başından beri çok belim ağrıyordu ama kanama dan sonra şiddetlendi. Doktor progestan iğne verdi 3 günde bir olmam için. Sizde benimle aynı durumları yaşamışsınız. Şu an ne durumdasınız acaba çok merak ediyorum. Düşük olabilir dediler bana kanamam ve bel ağrısı olduğu için :(